去寻找你的生活吧

Bleed It Out - Linkin Park

Bleed It Out - Linkin Park

专辑:《Minutes To Midnight》

中文译名:末日警钟:毁灭·新生

歌手:Linkin Park 林肯公园

语言:英语

唱法:流行(通俗)

音乐类型:rock【硬摇滚】

2003年的《流星圣殿(Meteora)》之后,已经有四年没有发表全新专辑的“林肯公园”在全球乐迷屏息以待,倒数着“林肯公园”新专辑《Minutes to Midnight》的问世之下,这个让所有乐迷望眼欲穿的全新录音室大碟《Minutes to Midnight》,终于决定在5月中旬隆重问市。


意译歌词

Yea here we go for the hundredth time,

耶第一百次跌倒再爬起来

Hand grenade pins in every line,

拔掉手雷的插销排成一排

Throw 'em up and let something shine.

扔出它们,火光引爆

Going out of my fucking mind.

都给我滚出我的大脑

Filthy mouth, no excuse.

借口一套一套

Find a new place to hang this noose.

让我找到一片新的天地挣脱束缚

String me up from atop these roofs.

登上屋顶,绑缚自我

Knot it tight so I won't get loose.

不想坠网,绳索套牢

Truth is you can stop and stare,

其实你做的一切都是徒劳

Run myself out and no one cares.

让我脱逃,无人祷告

Dug a trench out, laid down there

挖个壕沟,施展拳脚

With a shovel up out to reach somewhere

拿紧铁锹,终往他向

Yea someone pour it in,

耶,沙土石砾掩埋我吧

Make it a dirt dance floor again.

又是淤泥般的战场

Say your prayers and stomp it out,

摸摸祷告再狠狠践踏

When they bring that chorus in.

当他们开始大声歌唱

[Chester Bennington]

(Chorus)

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away,

抛开刻骨铭心的伤痕吧

Just to throw it away,

失控地扔出手雷

Just to throw it away.

向着远方狠抛

[Mike Shinoda]

I bleed it out.

我流尽热血

Go, stop the show.

停下这场战争show

Chop your words in a sloppy flow.

不要再在懒散的节奏中发话

Shotgun I pump, lock and load,

散弹枪已经被我装弹上膛

Cock it back and then watch it go.

扣下扳机然后看着子弹冲出

Mama help me, I've been cursed,

快快救救我,我已身负诅咒

Death is rolling in every verse.

死亡在每段歌词中游弋

Candypaint on his brand new hearse.

在他崭新的灵车上涂满糖果画的颜色

Can't contain him, he knows he works.

无法容忍他,他太过自大

I hope this hurts, I won't mind.

我希望这能刺伤他,我无视那后果

Doesn't matter how hard I try.

无论我尝试多少次

Half the words don't mean a thing,

我的话在一半就被打断

And I know that I won't be satisfied.

但我知道我永不会满足

So why, try ignoring him.

既然如此就别管他的存在

Make your dirt dance floor again.

将你的梦重踏成淤泥般的战场

Say your prayers and stomp it out,

摸摸祷告后再狠狠践踏

When they bring that chorus in.

当他们开始大声歌唱

[Chester Bennington]

(Chorus)

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away,

抛开刻骨铭心的伤痕吧

Just to throw it away,

失控地扔出手雷

Just to throw it away

失控地扔出手雷

I bleed it out.

我流尽热血

I've opened up these skies,

我已将我的天空撕裂一道伤口

I'll make you face this.

我会让你直面这一切

I pulled myself so far,

我已走投无路

I'll make you face this now.

现在就让你直面这一切

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away,

抛开刻骨铭心的伤痕吧

Just to throw it away,

失控地扔出手雷

Just to throw it away.

失控地扔出手雷

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away.

抛开刻骨铭心的伤痕吧

I bleed it out,

我流尽热血

Digging deeper just to throw it away,

抛开刻骨铭心的伤痕吧

Just to throw it away,

失控地扔出手雷

Just to throw it away.

失控地扔出手雷

I bleed it out.

流尽鲜血,空留神魂


评论
热度(4)

© 1/2 | Powered by LOFTER